Християнски Портал Тясната Порта

Място за Християнско общение - ( Един Бог , Една вяра , Една църква )

Вход

Забравих си паролата!

Декември 2017

ПонВтоСряЧетПетСъбНед
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Calendar Calendar

Кой е онлайн?

Онлайн е 1 потребител: 0 Регистрирани, 0 Скрити и 1 Гост

Нула


[ View the whole list ]


Най-много потребители онлайн: 15, на Пет Мар 07, 2014 8:37 pm

Социални мрежи-Връзки

Социални мрежи:
      facebook.com
      twitter.com
      myspace.com
      netlog.com

RSS feeds


Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

Top posters


Моралът на съвременната църква-Филип Петков

Share
avatar
moisei
Admin

Брой мнения : 277
Join date : 22.04.2012
Age : 44
Местожителство : гр. Сливен

Моралът на съвременната църква-Филип Петков

Писане  moisei on Съб Окт 13, 2012 6:41 am

Моралът на съвременната църква е под всякаква критика. В църквите на
вярващите в Исус можете да видите всички грехове, които съществуват под
слънцето. Вие ще намерите хора, които се развеждат, за да се оженят за друг
човек и пастори, които благославят новата двойка. Ще откриете пастори,
които напускат собствените си жени, за да се оженят за секретарките си или за
други пасторски съпруги. Никак не е трудно да откриете хомосексуалисти
между вярващите. Крадци и лъжци с лопатата да ги ринеш. Завистници и
мразещи - колкото щеш. Деца без уважение към своите родители и непокорни,
разглезени и арогантни - в изобилие. Родители без разбиране за възпитание на
децата си - много.
Тук ще престана с този негативен списък, тъй като не знам, дали мога да
изброя всичко, което вярващите вършат. Но за да получите библейска
картина на това, за което говоря, просто прочетете 2 Тимотей 3 глава, за да се
убедите, че ние сме съвременници на това, за което Павел е пророкувал.
Граница между света и църквата не съществува в морално отношение.
Всичко, по което църквата се отличава от света е, че църквата парадира на
думи с нещо, което на дела няма.
Толкова е трудно на църквата да има различни от света стандарти, че е
станала тъпа в схващането си за добро и зло.
Дрехите носят послание
Църквата позволява света да казва кое е добро и зло, и това става, защото
църквата не може да свикне с идеята, че "който иска да живее блгочестив
живот за Господа, ще бъде гонен" или още можем да кажем отхвърлен, макар
че гонен е по-сериозно от отхвърлен. Нека да дам пример.
През 1992 г. трима братя и две сестри решихме, че ще посетим някои
църкви из цяла България. Първото място, където отидохме, беше Русе, след
което отпътувахме за Бургас. Там присъствахме на едно богуслужение, след
което отидохме в Приморско, където останахме до края на пътуването си, тъй
като беше лятно време-време за море.
Всеки ден ходихме на плажа, където по цял ден бяхме изложени на
изкушението да виждаме почти голи жени и да позволим на ума си да се пълни
с мръсни картини.
Да видиш жена без горната част на банския беше напълно нормално
явление. Познайте за какво си мислех, когато се прибирах в квартирата и се
опитвах да се моля на Бога и да чета Библията? Вие, които сте честни и
откровени, познахте. Не мислех за Бога, колкото и да се опитвах. Не мислех за
Исус, колкото и cилно да го желаех, и не Духът на Бога беше в мен, а нещо
друго. Моята фантазия, която беше като сух барут, беше се запалила не от
искра, а от oгъня, на който ние, глупавите братя, се бяхме изложили. В умът
ми нямаше и помен от святите мисли, които Исус ни е заповядал да имаме.
Духът на порнография се беше настанил в сърцето ми, и Святият Дух
беше наранен от всичко, което се случваше в моя живот.
Един ден чашата преля. Бях толковa ядосан на себе си, че имам лоши
мисли, че реших да не ходя вече на морe. Знаех, че Святият Дух е наранен и
нямах нужда някой да ми доказва противното. Веднага, след като се върнахме
в нашата църква, аз започнах да проповядвам, че морето не е за божиите хора.
Познайте колко човека ми повярваха?
Николко, освен някои от старите сестри и братя, които така или иначе не
ходеха на море.
И така аз започнах да проповядвам, че е грях да гледаш голи жени (а на
плажа не можеш да видиш други освен такива), когато бях на 21 години, и сега
след 11 години, не мога да се похваля с кой знае какви успехи. Църквата се
моли против духа на порнография и в същото време да го поддържа.
Ако отидете в дома на свой невярващ приятел, и жена му ви сервира кафе
по бикини тип прашки, и сутиен, най-вероятно вие ще се попритесните. Нали?
Чудя се защо? А какво ли, ако тя си свали и сутиена. Какво ще направите?
Правилният отговор е: ще избягам
Но ако вие сте човек, който ходи на места, където жените се събличат, така
както жената на вашия приятел, не би трябвало да бягате. Но вие ще речете:
“Има разлика”.
Да, прав сте. Разлика има, и то не една.
1. Първата разлика се състои в това, че материята, от която се шият
банските е различна от тази за бикини.
2. Втората “съществена” разлика е, че цветовете на банските са присъщи
само за банските, а не и за бикините .
3. И третата, “най-съществена” разлика е, че почерпката с кафето се състои
в дома на вашия приятел, а жените с бански обикновено ги виждаме на плажа.
Това достатъчно съществени разлики ли са, за да приемем, че в единия
случай трябва да избягаме, а в другия-не? Материята, цветът и географското
положение променят ли греха? Да се разхождаш на плажа гол, не е грях, но да
се разхождаш там, където светът не го приема за нормално, е грях.
Мога да чуя как Исус казва:” Безумни и слепи! Че кое прави жената да
съгрешава? Материята, цветът, мястото, или това, че тя се показва
гола? ” Сравни с Матей 23:16-22.
Вярващите вероятно не биха отишли в бар със стриптизьорки, но на драго
сърце биха отишли на плажа, където броят им е по-голям (на
стриптизьорките).
Докато моят зет беше още жив, негов пастор съработник го поканил да
отиде на море и да му гостува. Отговорът на зет ми бил следният: ”Срамно е
да ходим на море, а и там има много изкушения”. Пасторът му казал: ”Е,
женски цици не си ли виждал? Какво толкова”. Когато чух това, си помислих,
че този пастор е луд. И все още не съм престанал да го мисля.
Веднъж един брат се върна от семинар за пастори и ми разказа какво е
видял там. Той ми каза: ”Брат, ти добре споделяш това, че вярващите не
трябва да ходят на море или басейни и да се събличат един пред друг, но
трябваше да видиш пасторите и жените им на този семинар. Жените на някои
пастори бяха с бански, на които долната част представляваше лентичка, и
можеш да видиш почти всичко?”
Докато той споделяше с мен, стана ясно, че е възмутен от това, което е
видял и за това не позволил на жена си да се къпе в басейна. Но аз си мислех:
“Добре е, че жена му не е отишла, но защо той е бил там?”
Представяте ли си? Тези, от които Исус очаква да водят народа Му, събрани
на някоя почивна станция, съблечени почти както “майка ги е родила”, се
чипкат в басейна, след което отиват да слушат Божието слово, или първо
слушат лекциите и след това отиват да плуват. Братя и сестри, мъже и
жени, в един и същ басейн! Цял ден братята гледат даденостите на
сестрите, и след това, когато ги видят облечени, никакви нечисти спомени не
остават в ума на тези “святи” хора.
Ето това са водачите на църквата днес!
Представете си: влизате в Интернет клуб и ме виждате да разглеждам
някакъв порнографски сайт. Аз не ви забелязвам, но и вие не се обаждате.
След това излизам от там и си купувам от близкия реп вестник с най-големи
голотии. И като капак, вечерта ме виждате как се опитвам да надникна през
прозореца на съседа, за да гледам жена му, докато се съблича. На другия ден аз
подготвям огнено послание за греха, който воюва против душата на всеки
вярващ.
Вие лично ще ми повярвате ли, ако сте видели всичко, което съм
правил предния ден???
Не се опитвайте да ме излъжите, знам, че няма да ми повярвате. Тогава
защо вярвате на водачите си, след като ги виждате на плажа "да плакнат
очи" по разголените жени?
Сетрите се събличат по най-безсрамния начин, независимо, че Исус е казал:
Лука 17:1-2: "Невъзможно е да не дойдат съблазните, но горко на
тогова, чрез когото дохождат. По-добре би било за него да се окачи
един голям воденичен камък на врата му и да бъде хврлен в морето,
а не да съблазни един от тия скромните."
Така че, сестри, не ме разбирайте погрешно. Аз вярвам, че можете да ходите
на море, както и Исус го каза, но само, ако си носите големия воденичен
камък на врата, когато влизате да плувате.
Mоля ви, не ми се сърдете, но ако за момент можехте да осъзнаете колко
укор хвърляте върху Божието име, щяхте да се засрамите и веднага да се
покаете.
Представете си апостол Павел: стои на брега на Черно море, гледа голите
жени пред себе си и пише на Тимотей:
1 Тим. 2:9-10: "Така и жените да украсяват себе си със скромна
премяна, със срамежливост и целомъдрие, не с плетене на коса и злато или с бисери или скъпи дрехи, а с добри дела, както прилича
на жени, които са се посветили на благочестието."
Апостол Павел казва, че жените трябва да украсяват себе си със скромна
премяна. Това предполага, че сестрите трябва да се обличат, а това, което
виждаме днес е, че църквата се съблича безсрамно. Апостол Павел обяснява
защо жените трябва да се обличат скромно в 10-ят стих: "...както прилича
на жени, които са се посветили на благочестието..." Това е отговорът
на въпроса, защо жени и мъже се събличат безсрамно? ПОНЕЖЕ НЕ СА
ПОСВЕТЕНИ НА БЛАГОЧЕСТИЕТО.
Братята и сестрите може би имат вид на благочестиви, когато са
облечени, но когато безсрамно се съблекат, те показват, че са отречени от
силата му.
Погледнете начина, по който се обличат вярващите момичета и жени в
днешно време. Никак не е трудно да видите сестри, облечени в дрехи,
откриващи половината от гърдите им. Разбирам, че всеки мъж има право да
знае как изглеждат гърдите на жена му, само не разбирам, защо и други хора
трябва да знаят колко бемки има тази жена на лявата гърда. Ако жената не е
разголена, тогава със сигурност ще е облечена с прозрачна дреха, под която се
открива цялата й анатомия. Тънкият прозрачен плат не служи за скриване на
частите, които не всеки може и трябва да види, а за извинение пред
собствената й съвест, че все пак е облечена. Ако пък е облечена в плътни
дрехи, то тогава те ще са полепнали по цялото тяло, гърди и задни части така,
че да очертават релефа на тялото. Казано с други думи, тя ти се показва гола,
само че с друг цвят на кожата.
Всичко това става, защото църквата е станала тъпа в схващането за добро и
зло. Тя е позволила извратени моделиери да определят как жените
трява да се обличат.
Бащи обличат дъщерите си като проститутки, купувайки им всичко що е
модерно, без значение дали то има нещо общо със скромността, за която
Библията говори. Ако апостол Павел можеше да дойде днес, в нашите модерни
църкви, и имаше как да надникне през прозореца на магазин за готово
облекло, докато християнин купува дрехи на дъщеря си, тип ”нямам тайни”,
то със сигурност той щеше да си помисли, че това е някой сводник, подготвящ
поредната проститутка.
Думата целомъдрие от І Тим. 2: 9 носи смисъл за девственост. Тоест Павел
казва, че жената трябва да излъчва девственост. Девственост ли излъчва тя,
когато не покрива тялото си, или когато го покрива така, че не остава нищо
скрито? Божиите жени искат да бъдат сексапилни. Колко от вас знаят
какво значи сексапилен или сексапилна? Нека да разделим думата на две
части - секс-апилна. Което значи апелираща към секс. Това е начинът, по
който Божиите жени се обличат днес.
В 38 глава на Битие, ние виждаме, че Тамар смени дрехите си, покри лицето си и така накара свекъра си да помисли, че е блудница. Как стана това?
Много лесно. Тя просто се преоблече като блудница и се държа като блудница.
И тъй, нека да запомним, че дрехите носят послание.

    В момента е: Пет Дек 15, 2017 9:32 pm